Strona główna » Metody dostawy
Metody dostawy
Warunki dostawy dla sklepu internetowego
Zamówienia na kwotę min. 500 zł, niezależnie od wybranej formy płatności, na terenie Polski realizowane są GRATIS.
Koszt przesyłki dla zamówienia na łączną kwotę do 499 zł, na terenie Polski, zależny jest od wybranej formy płatności:
– przedpłata (przelew, Tpay) – 15 zł
– pobranie (płatność przy odbiorze) – 20 zł
Podane warunki dostawy nie dotyczą:
– łóżek drewnianych oraz tapicerowanych
– mebli (typu komody, szafy)
– produktów wyprzedażowych
Dla powyższych towarów koszt dostawy ustalany jest indywidualnie.
W celu wyceny prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 570 400 345.
Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich (DPD, Rohlig Suus) lub transportu firmowego.
Istnieje możliwość odbioru osobistego złożonego zamówienia w jednym ze sklepów stacjonarnych Świat Sypialni. W tym celu należy najpierw skontaktować się z danym sklepem w celu upewnienia się o dostępności towaru.
O wysyłce produktów z magazynu sklepu swiatsypialni.com.pl Klient każdorazowo jest informowany mailowo lub telefonicznie. Część produktów dostarczana jest bezpośrednio z magazynów producenta.
Uwaga! Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki do domu lub mieszkania. Ewentualne wniesienie należy ustalić bezpośrednio z kurierem, najczęściej odbywa się to za dodatkową opłatą. Jeżeli przedmiotem dostawy jest produkt wielkogabarytowy, (np. łóżko tapicerowane, materac nierolowany) do wniesienia konieczna jest druga osoba.
Sklep nie gwarantuje wniesienia przesyłki do domu, jednak zazwyczaj można liczyć na taką pomoc ze strony kuriera.
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji u producenta. Produkty dostępne na magazynie wysyłane są najczęściej do 24 godz. od złożenia zamówienia. Termin realizacji produktów niedostępnych na magazynie podany jest każdorazowo w opisie produktu. Produkty wykonywane na zamówienie tj. łóżka tapicerowane dostarczane są w terminie do 21 dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych termin ten nie powinien przekroczyć 21 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.